Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Αστεία status...

 Οι Ιαπωνες δεν πανε φανταροι.. πανε νιντζα!!

-Κλίνεις λίγο την πόρτα;
-Η πόρτα, της πόρτας, την πόρτα, πόρτα

Ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι ο γείτονας με ξεκλείδωτο το WI-FI

"Όλοι οι άνδρες είναι γουρούνια!"
- Κίρκη

Λίγο πιο άψητη να ήταν η μπριζόλα σήμερα κ θα αναγκαζόμουν να της εξηγήσω γιατί την τρώω..

Πόσο καθυστερημένα είμασταν στο δημοτικό που δεν κάναμε κοπάνες! Αφού δεν βάζαν απουσίες...

Μπαινει η μανα μου στο δωματιο:
- Εχεις μαυρο...;
- (Μενω μαλακας)
- Λεγε βαζω πλυντηριο!!


Μου πήρε τις πινακίδες η αστυνομία επειδή κέρδισα τα περιπολικά στην κόντρα... Κομπλεξικοί!

Μονο η Αφρουλα με αγαπουσε αληθινα και ηθελε να παντρευτουμε. Μετα εγω πηγα σε αλλο δημοτικο και χαθηκαμε..

Καταστροφη λεγεται το φτερνισμα την ωρα που κατουρας.

Μαρτης:
Ο μηνας που αρχιζουν τις βερμουδες οσοι εχουν τατου στη γαμπα

Σκέφτομαι πόσο σοβαρά προβλήματα έχω.. μετά βλέπω ότι αυτός στο master chef δεν πέτυχε τη σωστή οξύτητα στη σαλτσα.. Ηρεμώ...

Η κοπέλα μου λέει ότι το καλύτερο σεξ το κάναμε τότε που φόρεσα μάσκα και έκανα τον ληστή. Δεν έχω ιδέα για ποιο πράγμα μιλάει.

http://asteia-status.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...